2012. december 18., kedd

Egy év

 



Ma lett egy éves a blog!!
El sem hiszem, hogy eszembe jutott ebben az év végi hajtásban. De szerencsére igen, úgyhogy gondoltam, írok egy kis összesítőt az elmúlt évről.








A poszt születésének pillanatáig összesen 10.390 oldalmegtekintés történt.
Összesen 88 bejegyzést  írtam.
Ezek közül a leglátogatottabb a Chicagoi Barangolás 989 megtekintéssel.

Könyves vélemény poszt 30 db született.
Ezek közül a kedvencem könyvem (nagy nehézségek árán, de úgy döntöttem) Gayle Forman Hová tűntél? című regénye.
A legrosszabb pedig Simon Tamás Vérmacskája.

Könyves Blogok kezdeményezésére 4 féle rovatot indítottam el, melyekben összesen 28 poszt született.

Idén került megrendezésre Andi jóvoltából a Könyves Álompasik Párbaja, melyben a blogommal Cortez (Szent Johanna gimi) mellett kampányoltam, és ő meg is nyerte a versenyt!

Nem minden probléma nélkül, de végül is sikeresen lefolyt első blogos játékom is.


Mivel idén ma voltam utoljára suliban (juhhéé), megígértem magamnak, hogy az összes könyves elmaradásomat pótolom (mielőtt bekövetkezne a világvége) mielőtt beköszönt az újév. Ez jó pár véleményt mindenképpen jelent. Valamint a karácsonyi hajtás ellenére megpróbálom hozni a Barangolás rovarom folytatásait is.

Szép 18.-át mindenkinek! :)
Petra

2 megjegyzés: