2012. július 24., kedd

2012 Könyves Álompasija!

2012 Könyves Álompasija nem más, mint CORTEZ!!! :D:D

Hihetetlen versenyheteken vagyunk túl, a győzelmet pedig úgy érzem elsősorban a Facebookos Szent Johanna gimi rajongótábornak kell megköszönni! Ahol bár az oldal hivatalosan nem támogatta a szavazást az utolsó körökben (eleinte még igen), a rajongók végig figyelték, rendszeresen írogatták és linkelték a szavazást (vajon a rengeteg duplázás is ennek köszönhető?... ). Szóval nagyon köszönöm nekik a szavazatokat, és hogy a falon időről időre bemásolta valaki a kampányszöveg elejét. Ebből azt szűrtem le, hogy jól sikerült, hogy tényleg tetszett nektek. Már ezért megérte majd egy egész napig ülni fölötte. Remélem, ha Évi erre jár egyetért velem. :)

Egy kis statisztika: 

Cortez 770 szavazattal jutott be az első párbajkörbe, a legjobb 16-ba. Ennyi szavazattal szép előnye volt a másodikként bejutott Damon előtt, akire 492 szavazat jött.
Elsőként Dimitrij volt a párbajellenfele, 711 – 288 volt a szavazatok állása a párbaj lezárásakor Cortez javára.
A legjobb 4-ben, Edward volt az ellenfele, itt végül 1365 szavazattal jutott tovább, míg Edvardnak 299 szavazta volt.
Végül Damon ellen futotta a legjobb kettőbe vezető párbajt, az állás 1588 – 1107 lett Cortez javára, bár a szavazási mód megváltoztatása miatt, végig úgy tűnt Damon vezet, de a duplázások levonása után mégis Cortez kerekedett felül.
A döntőben Barrons volt az ellenfele, Cortez mindössze 86 szavazattal kapott többet Barronsnál. A végül a szavazatok száma  492 - 578 lett.
De persze ne feledkezzünk meg Barronsról, aki második lett! Mindenki olvasson Szent Johanna gimit és Tündérkrónikákat!!:D

Egy kis személyes vélemény:

Ez a játék nagyon jó bemelegítés és próbakör volt az elkövetkezőkre. Remélem jövőre még többen belelkesülnek, szavaznak, és talán még két csoport is lesz, a nagy érdeklődést tekintve. De ez még a jövő zenéje.

Néhány helyen láttam, páran kifogásolták, hogy Cortez mellett nem folyt olyan aktív kampányolás, mit némelyik másik versenyző mellett. Elárulom ez miért volt. Eleinte, az első körben, úgy éreztem, a szavazatokat látva, hogy nincs rá szükség. Amikor a második szavazós kör elején felugrattam facebookra, hogy felhívjam a figyelmeteket a szavazásra, rá kellett jönnöm, hogy a Szent Johanna gimi rajongói oldala ezt már megtette, és körről körre meg is teszi. Mikorra pedig már kivonta magát a dolog alól, ti már annyira benne voltatok, hogy buzdítottátok egymást. :)
 
Más kérdés, hogy moly.hu-n miért nem karcolgattam, ezáltal plusz szavazókat fogva Corteznek.  Nos, mert az elején a még humoros piszkálódások kezdtek eldurvulni, és bár ott is sokan mondogatták, hogy ez csak játék, volt aki ennek ellenére aktívan utált. Főképp Cortezt. Hogy ő még fiatal, tini, nem is pasi. Mindenkinek meg van a saját véleménye. Az én véleményem az, hogy Cortez legalább annyira jogosan jutott be a versenybe mint akármelyik másik versenyző, nem volt semmiféle kikötés a pasikkal kapcsolatban, mindössze annyi, hogy az elmúlt néhány év „termése” legyen. Cortez ennek megfelelően jutott be, megjegyzem egyéb másik tinikedvenccel együtt, mégis csak rá fújtak igazán. Ebben pedig nem akartam részt venni, és azt sem akartam, hogyha karcolnék, jönnének rá a hasonló kommentek, beszólások. Így inkább kimaradtam ebből. 

És, hogy magáról Cortezről mi a véleményem? Aki elolvasta az elő három könyvről (lassan megírom a többiről is) a véleményem láthatja, hogy nem vagyok megveszekedett rajongó. Cortez felől pedig… igazából még nem sikerült döntenem. Nekem ő egy nagyon ellentétes személyiség. Néha imádom a természetét, néha jól megráznám. De azt hiszem pont ezért volt jó róla, neki kampányszöveget írni. És továbbra is reménykedem, hogy az írónő felfed még néhány információt álompasinkról, hogy végre én is átbillenhessek az egyik irányba. (Ne kövezzetek meg ezért lécci!)

Remélem nem lomboztam le senkit, nem ez volt a célom, ez csak egy meglátás volt, és mindennek ellenére Cortez nyert!!!! Ráadásul a jó rész még hátra van! :D
Egy kis ajándék:

Egy rajz, tőle nektek, kiről másról, mint Cortezről. Mert ti szavaztatok én pedig ezért rajzoltam nektek :) (vagy legalábbis megpróbáltam :P)

Egy kis meglepetés:

Arra a hirtelen elhatározásra jutottam, hogy még a héten megszervezek itt blogon egy kis játékot, ahol az augusztusban megjelenő, Szent Johanna gimi 7. részét, az Útvesztőt nyerhetitek meg, méghozzá egy dedikált példányt! Részletek majd a játék posztjában lesznek, mert még én sem találtam ki őket! :D



És még egyszer hadd köszönjem meg nektek, hogy Cortezre szavaztatok, minden fordulóban! Ti vagytok a legjobbak!!
 Petra



4 megjegyzés:

  1. Tökéletesen megérdemelt győzelem volt^^
    Basket Case <3 Cortez <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyetértek!!:D
      Ennél stílszerűbb számot elképzelni sem tudtam volna:D

      Törlés
  2. Hát az biztos :DDDDD
    imádom ezt a számot:$$$$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is!! :) Mondjuk én magát a Green dayt is imádom, szóval... :D:D:D

      Törlés