2012. július 20., péntek

Megidézve

 




Idézetek Lauren Oliver Delírium című könyvéből.






"Valahányszor idegenek között vagyok, kusza, lassú és unalmas lesz a gondolkodásom, mint a többhetes hóolvadás a városi utcákon."   30.oldal

"A hangok összemosódnak, megkülönböztethetetlenné válnak – akárcsak az óceán állandó, fehér zaja, amely Portland utcáinak ritmusa alatt lüktet, szüntelenül, észrevétlenül."   94.oldal

"Szerettem nézni a madarakat. Figyelni, ahogy felrepülnek erről az oldalról, és könnyedén átvitorláznak a határ fölött a Vadonba. Ide-oda, oda-ide, libegve, emelkedve, süllyedve. Órákig tudtam lesni őket. Szabadok voltak. Azt hittem Potlandben senki és semmi nem szabad, de tévedtem. A madarak szabadok."   219. oldal

"Tudod, akkor veszíted el igazán az embereket. Amikor elmúlik a fájdalom."   246.oldal
 
"...a szerelem nagyobbá és többé változtatja a világot saját magához képest. (…) A vihar is varázslatos. Üvegszilánkok hullnak az égből, A levegő megtelik gyémántokkal. A szél Alex nevét suttogja, az óceán pedig megismétli. A hajlongó fák a táncot juttatják eszembe. Minden, amit látok és érintek, Alexet idézi fel bennem, ezért minden, amit látok és érintem, tökéletes."   249.oldal

"Nem a gyűlölet a legveszélyesebb dolog a világom – mondta Alex -, hanem a közöny."   338.oldal

Petra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése