2013. április 21., vasárnap

Beszerzés - Könyvfesztivál



Az idei Könyvfesztivál is felejthetetlenre sikerült. Kétszer is körbejártam, először csütörtökön Nórival és Zsanettel. Nóri vásárolt mi meg kísértük :D Na jó, nem teljesen. Bár én csak kinéztem a könyveket és szombaton tértem vissza értük. Egyedül a molyos kitűzőt nem bírtam otthagyni csütörtökön, de rajta kívül még Weekst is sikerült megállnom.


Az Ad Astra és a  Moly közös standja előtt legalább ötször haladtunk el, minden alkalommal megálltunk megcsodálni a könyveket és a Moxykat. Ráadásul egyik alkalommal még Fummie-t is sikerült ott találnunk. Meg is beszéltük gyorsan, hogy szombaton is találkozunk Hannu Rajaniemi dedikálásán.

Szombaton aztán az egész pénteki önkénteskedés után (Nick Vujicic mindhárom Pesti előadásán, hihetetlen volt!) hulla fáradtan és kissé szétszórtan indultam a Millenárisra. Aztán végül remek nap lett belőle. Ramival, bár lekéstünk a beszélgetésről Hannuval, a dedikáláson ott voltunk. És végül többé-kevésbé mindketten megvettük amiket szerettünk volna. Valamint kaptam két szülinapi könyvet ajándékba(Csodák kora, Kísértés Rt.) meg egy harmadikat is, amolyan fizetség félét (Ne engedj el...).
A nap pedig Jake-kel zárult. Igen, megint A burok. :D
Petra

2 megjegyzés:

  1. Nóri vásárolt,mi meg kísértük...:D mert nekem már gardedámom van látod? :D
    Végül én is megvettem mind a két moly kitűzőt :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Naná, neked kell is, még elhagyod magad valamelyik könyvkupacban! :D

      Törlés