2013. április 22., hétfő

Cynthia Hand: Angyalnyár



Eredeti kiadó: HarperTeen; 2012-ben
Magyarul kiadta: Maxim Kiadó; 2013-ban
Oldalszám:  98


Rövidke kis történet gyönyörű borítóval, a második kötet utáni nyárról. Inkább szól Angeláról mint Clararól, amit nem bántam de meglepett. Felváltva vannak az Angela és a Clara szemszögek, így kicsit többet megtudunk Angeláról is meg a nyarairól amikről sosem mesél igazán. És jobban belepillanthatunk a rendeltetésébe, amiről valójában ő sem tud túl sokat. Valamint megjelenik a titkos fiú is. Ráadásul kicsit előre is vetíti a harmadik kötetet.
Nagyon jó volt olvasni, kis egyestés kikapcsolódás, amiről nagyon süt Hand stílusa, amit én nagyon szeretek. Ez is tetszett.
Nem igazán tudom mit lehetne még róla mondani, mindössze 100 oldal, és ugye spoilerezni nem kéne… Szerintem akinek eddig tetszett Hand az ezt is szeretni fogja, ráhangolódásnak és kedvcsinálónak tökéletes volt a harmadik kötet előtt.

"Én se nem szeretem, se nem gyűlölöm az embereket. Tisztelem őket. Formálják önmagukat (...) és derekasan igyekeznek, hogy meghatározzák önmagukat. "Ki vagyok én?" - kérdik egyre. "Mit keresek itt?"
Nem tudom, mit mondjak erre.Az elmúlt két évben egyfolytában ezt kérdezgettem magamtól. Vajon az tesz emberré bennünket, hogy egyre ezt kérdezzük?"
Petra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése