2013. április 21., vasárnap

Megidézve




Idézetek Lauren Beukes Zoo city című regényéből.







"-Csak azt mondtam, hogy te már gyilkoltál.
- Bűnrészes voltam, a bíróság ítélete szerint.
- A hátadon az a dög mást mutat.
- Az egy Lajhár.
- A egtestesült bűntudat. Tudod, hány emberre lőttem rá a testületnél töltött tizenegy év során?
- Ha kitalálom, piros pontot kapok?
- Háromra.
- Talán gyakrabban kéne kijárnia a lőtérre.
- Egy jó rendőrnek nem azért kell lőnie, hogy öljön.
- Ezekm szerint ön jó rendőr lenne?
Széttárja a kezét.
- Talán látsz mellettem valami szőröset?
- Lehet, hogy csak kikattant a lelkiismerete."   33. oldal

"– Nem vagyunk roppant közhelyesek?
– Mindenki az, nem? – mondta."   68. oldal

"A joburgi közlekedés olyan, mint a demokrácia. Ahányszor azt hinné az ember, hogy végre megindult, és tart valamerre, megint megáll."   101. oldal

"Ki mondta, hogy a rossz dolgok nem lehetnek gyönyörűek?"   139. oldal

"A gondok olyanok, mint a gyom. Mindenkinek vannak. Kitépheted, megmérgezheted, de előbb vagy utóbb visszanő."    177. oldal

 "- Meglehetősen nagy előrelépés ahhoz az elvonóhoz képest, ahol én jártam. Ott legfeljebb a  vécébe felmázolt grafiti képviselte a művészetet."   181. oldal
Petra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése