2012. január 4., szerda

Új év


Boldog újévet mindenkinek!



Remélem eddig mindenkinek kellemesen telt. :D Ha én összegzem a tavalyi évemet egész jó volt. De azért lehetett volna jobb, egy nagyon fontos dolog nem jött össze tavaly, de remélem idén sikerülni fog. :)

Könyvek terén egész jó évet zártam, ha azt nézzük, hogy nemrég szoktam rá az olvasásra. Nagyjából 20-25 könyvet olvastam. Ezek közül a legjobban Suzanne Collins trilógiája, Az éhezők viadala tetszett. A három könyv közül pedig az első rész. A legkevésbé, egyértelműen Kresley Cole Vámpírvér című könyve nyerte el a tetszésemet. Messze nem volt olyan jó, mint előző részek.



Idei fényképeim közt nézelődve rájöttem, hogy termékeny és mozgalmas év volt. Ezek az abszolút kedvenceim:
szüret
Elex délutáni alvászüneten
pálinkaégetés
Öcsim(aki ezért lehet megöl :D) és Elex
Nagypapám házipókja



Az év termése még ez a néhány gravírozott tárgy is:


 (Mindegyik felhasznált képet google segítségével találtam)


És még egy kis ráadás, ő is elfáradt a nagy szilveszteri bulizásban:











Petra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése