2012. június 28., csütörtök

Akciós beszerzések



 Ki fogadta meg, hogy nem vesz könyvhét után könyvet legalább nyár végéig, mert egy vagyont elköltött? Naná, hogy én! És ki rúgta fel a fogadalmát cirka két hét alatt? Hát, én!






A Könyvmolyképző kiadó 50%-os akciózott a webshop nyitásának alkalmából, amit persze nem lehet kihagyni, így barátnőmmel összefogva rendeltünk. A kiszállítás csöppet problémás volt, először rossz helyre küldték, majd, jó helyre de hiányosan. Végül megérkezett a maradék két lemaradt kötet is, így hát ma elmentem értük Gyömrőre.
Scott Westerfeld Csúfok című regénye még 2007-ben jelent meg, én akkor vetettem rá szemet, amikor elkezdtem disztópáskönyv mániás lenni. Hát most már megvan, remélem tetszeni fog, és akkor jöhetnek a folytatásai is.
Kristin Cashore Gracelingjére már megjelenésekor (2010-ben) felfigyeltem gyönyörű borítója miatt elsősorban. A fülszövege is ígéretesnek tűnik, azonban vörös pöttyös (ez számomra inkább negatív előjel). Mindenesetre kíváncsi vagyok rá.
És a harmadik Diana Gabaldon Outlander című könyve. Mindenki annyira imádja ezt a könyvet, hogy most már muszáj nekem is elolvasnom.
Mindhárman kemény kötésűek.

A Ciceró kiadónál is akció van a Gabo és az Akkor kiadóval közös webshopban még 30.-ig. És mivel anyukám nagy Nora Roberts fan, így neki kellett pár kötet és, hogy meglegyen az ingyenes szállítás kipótoltam a rendelést, velük:


Mary E. Pearson: Az imádott Jenna Fox, szintén egy disztópiás könyv, főleg emiatt esett rá a választásom, valamint azért mert a főszereplő amnéziás. Ez a téma mindig is érdekelt engem, úgy érzem nemsokára olvasom is. Ráadás, hogy annyira gyönyörű a borítója!
Oláh Gábor Holnap más leszek című könyvéről eddig csak jókat hallottam. Egy tinédzser lelki világáról, problémáiról szól.
Petra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése