2012. június 3., vasárnap

Könyvheti Kívánságzsák


 
Kívánságzsák néven elindítom az új rovatomat, itt lesznek olyan friss megjelenésű könyvek amik érdekelne, és akár olyanok is amik nagy sikert arattak az olvasók körében, de hozzám még nem jutottak el, vagy most fedeztem csak fel csak őket.




 Már nyakunkon a Könyvhét (június 7-11), ezért gondoltam ideje lenne nekiállnom összeszedni, hogy miket is szeretnék beszerezni. Első sorban a friss megjelenések között nézelődve sikerült kiválasztanom őket:

Neil Gaiman: Amerikai istenek. Az Agave kiadó 6 új könyvet ad ki, és félig meddig ez a könyv is új. A tíz évvel ezelőtti kiadástól elég sokban eltér. A könyv első kiadásakor az amerikai kiadó megvágatta Gaimannel a szöveget, de ahhoz hogy az utána is értelmes és érdekes maradjon az író kiegészítette. Ezt a kiadást fordították magyarra is. Később egy másik kiadó ki akarta adni az eredeti kéziratot, hát Gaiman a már kiadott változatba visszaillesztette a kivágott részeket. Így most ezt a bővített változatot is kiadja az Agave kiadó. És mivel már a régivel is nagyon szemeztem, csak nem sikerült beszereznem, nagyon megörültem, amikor megláttam a listájukon.

 


Lissa Price: Testbérlők. Ebbe a könyvbe már akkor beleszerettem, amikor megláttam az Agave kiadó blogján. Annyira pazar a borító és a cím! Egyszer régen elolvastam a fülszöveget is, de már nem tudnám megmondani miről szól, ami viszont biztos, azóta a kívánságlistámon várakozik ez a könyv.





 


Brandon Hackett: Az ember könyve. Őt is az Agave kiadó dobja piacra, egy magyar író tollából. Hát ennek a mondatnak nem tudom van-e bármi értelme…  Szóval magyar sci-fi, megkapó fülszöveggel (erre még emlékszem).  Valójában nem tudom megindokolni miért szeretném ennyire, azon kívül, hogy megtetszett a fülszövege. Biztos, hogy megveszem.




 




Laini Taylor: Füst és csont leánya. Ez a könyv már elseje óta kapható, a Kossuth kiadó adta ki. Molyon akadtam rá az egyik felhasználó kívánságpolcán és szinte egyből az enyémnek is a lakója lett.






 



Az Ad Astra kiadó, mely a könyvfesztiválon debütált négy könyvvel, most egy újabbat ad ki A dervisház címmel, Ian McDonaldtól. Igazából még nem döntöttem el melyik könyvüket veszem meg, csak azt, hogy veszek tőlük egyet.  De a legesélyesebbek a Zoo City és a Kvantumtolvaj.




 
 Amit még rajtuk kívül végigböngésztem, az a Könyvmolyképző listája, íme:
- Alex Flinn – Csók, pont jókor  
- Amanda Hocking – A vér szava
- Alyson Noel – A szerencsecsillag (Halhatatlanok sorozat 5. rész)
- Aprilynne Pike – Illúziók (Wings 3. rész)
- Benina – Farkasok nemzetsége 1. – Megsebzett szabadság  - Ő felkeltette az érdeklődésemet, de még nem tudom…
- Cyn Balog – Tündérszerelem
- Julie Kagawa – A vaskirály
- Lauren Kate – Torment – Kín (Fallen 2. rész)
- L. J. Smith – Stefan naplója 2. – Vérszomj
- Maggie Stiefvater – Lament
- Sarah Dessen – Altató  - Ez a könyv jónak tűnik, még nem olvastam az írónőtől, de már terveztem.
- Spirit Bliss – Démoni érintés
- Szurovecz Kitti – Gyémántfiú 2. – Borostyánkönny
- Tera Lynn Childs – Forgive my Fins – Elrettentő borítóval megáldott könyv. Számomra mindenképp.

Lényegében egyik könyvel sincs meg közöttünk a kémia, csakhogy egy divatos szófordulattal éljek! 
De ha tudtok valamelyikhez jó ajánlást, nagyon kíváncsian lennék rá!
Petra


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése