2012. április 21., szombat

Könyvfesztivál és Időcsodák


Idén, 19. alkalommal rendezték meg Budapestem a Könyvfesztivált a Millenáris parkban, aki még nem járt kint annak mindenképp ajánlom, általában 20%-os akciók vannak, de ki lehet fogni magasabbakat is. Valamint vannak előadások, dedikálások és persze minden tele könyvekkel.
Én tegnap, barátnőmmel mentem, kilistáztam a könyveket, amiket mindenképpen meg akartam venni. Nagyrészt sikerült is és persze beszereztem néhány olyan könyvet is, ami nem a ’KELL’ szó alatt volt felsorolva.

Szerzeményeim:
Veronica Roth: A beavatott – Már egy ideje nézegetem ezt a könyvet, nagyon jónak ígérkezik!
Ally Condie: Crossed – Összefonódva – Épphogy csak befejeztem az első részt, olvashatom is a másodikat. Na, ezt szeretem!
Cassandra Care: Az angyal – Először nem voltam biztos, hogy meg fogom venni, a Bukott angyalok városát nem szerettem annyira… Valahogy mégis a ’KELL’ listára került. Nem is értem magam. :)
Richelle Mead: A szukkubusz dala – Egyszerű vásárlási indok vezérelt: Imádom Mead-et!
Erin Morgenstern: Éjszakai cirkusz – Megláttam a Libri standjánál és beleszerettem, akkor még nem vettem meg, de végül visszamentem érte. Gyönyörű könyv, belevarrt könyvjelzővel.
Joe Abercrombie: A penge maga – Mikor befejeztem az Éjangyal trilógiát akkor néztem ki ezt magamnak. Szerencsére a Könyvmolyképző már mindhárom részét kiadta, így ha tetszik, nem kell sokáig várnom a folytatásra.


Ma reggel végre megérkezett a várva várt, gyönyörű és dedikált Időcsodák kötetem!
9 fele hozta a postás, bár azt hittem tesóm haverja jött meg, úgyhogy csak békésen olvastam tovább a Crossedet az ágyikómban. De azért furcsálltam, hogy tesóm nem eged be senkit. Nagyjából másfél órával később azért megkértem öcsimet, hogy nézze meg van-e valami a postaládában, ha már úgyis kiviszi a szemetet. Úgy lépett be az ajtón, hogy közölte, ennek aztán nem fogok örülni! Egy elázott, könyv formájú csomagról szedte le a csomagolást éppen. Totál pánikba estem, hogy elázott, és gyorsan közöltem vele, hogy tépje már a csomagolópapírt! (Pedig általában nagyon idegesít, ha kibontják a csomagjaimat, de ez rendhagyó eset volt.) Végül leszedtük és a könyv sértetlen volt. El sem hittem! Még csak nedves sem volt! Most már békésen pihen a polcon a Csodaidők kötetek mellett. Nagyon köszönöm az írónőnek, hogy kiadta könyv formátumban és, hogy alig öt nappal az utalás után olvashatom is! :)
 










Petra
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése