2012. augusztus 24., péntek

Beszerzés + Dedikálás

Még 22.-én történ, hogy én őrült órákat álltam a napon, beszereztem egy napszúrást (emiatt csak most írok), és megszereztem egy gyönyörű könyvet aláírással az elejében.

Tehát úgy történt, hogy sikeresen rábeszéltek, menjek kísérőként SzJG dedikálásra. Belementem, majd meghirdettem a játékot, gondoltam akkor már miért ne?! Végül nekem kellett S.O.S kísérőt találnom szinte az utolsó pillanatban, mert ugyebár alapból én kísértem volna, Nóri lemondta, nekem meg muszáj volt menni, nyertesem miatt. De végül odajutottam, drága legjobb barátnőmnek köszönöm megint, hogy eljött velem, szenvedett a tűző napon, és sortfoglalt, csak hogy 3 óra helyett kb 2 és egy kicsi alatt végezzünk. Így 3 darab dedikált könyvvel hagytuk el a tetthelyszínt, másfél óra múlva meg már csak egy könyv volt a birtokomban, egyet postáztam, egyért meg lefizettek.

And... Mivel két napig szenvedtem napszúrástól, volt időm kiolvasni a szépséget, úgyhogy ezután bejegyzés után mindjárt posztolom a véleményt is róla!
Petra

13 megjegyzés:

  1. Tényleg ne haragudj,hogy nem tudtam menni...:SSSS de legalább utána taliztunk*-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, hogy csak ki akartad húzni magad a napozás alól!!:D:D:D
      Mondtam már, hogy semmi vész, megoldódott. :)

      Törlés
    2. Igen feltett szándékom volt nem megszúratni magam a napon és nem a munkanélküli központban ültem :DDDDDDD

      Törlés
    3. Tudtam én!!:D:D Nah, mindegy, majd februárban! Akkor legalább nem lesz ilyen meleg! Mondjuk már kész haditervet kovácsoltam itt alább Ramival:D:D:D

      Törlés
  2. Ez csak természetes, hogy elmentem veled:) Azért máskor kétszer meggondolom, hogy akarok-e ennyit sorban állni vagy csak leülök a fűbe és veszek egy 120 Ft-os jégkását.;) Neked legközelebb feltétlen hozok egy esernyőt, nehogy megint napszúrást kapj :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:)<3
      De az nem jó, mert akkor én egyedül álldogálok!!! Szóval viszünk esernyőt, meg gurulós irodai széket, és azzal ülünk be a sorba, és ahogy halad mi is gurulunk!!xD

      Törlés
  3. Nem véletlenül vagy te a legjobb barátnőm, ilyet csak te tudsz kitalálni:D Viszont én viszem az esernyőt és te hozod a gurulós széket, nehogy már rajtam nevessen a fél város. Vaaagy legközelebb Nórit bízzuk meg azzal, hogy álljon sorba a mi könyvünkért ;):D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már este van, tudod, hogy bekattanok!!:D:D:D
      Mindkét ötletet támogatom! Csak az a baj, hogy ezután a befejezés után, muszáj leszek egyből megkaparintani a 8.-at is!:D Szóval ha Nóri nem vállalja, max aput megkérjük hogy hozza kocsival a székeket:D:D
      Vagy!! Olyan ugráló sárga gumilabda kéne!!! És akkor előreszökkennénk a sorban xD

      Törlés
  4. Akkor már van A,B,C tervünk is:D Viszont a C-vel az a probléma, hogy ha ugrálsz akkor fognod kell a két kis szarvát a labdának és nem tudod fogni közben az esernyőt!! Esernyőre viszont szükségünk van a napszúrás ellen :D Szerintem még mindig a Nóris ötlet a legjobb, most rajta van a sor:)( Drága Nóri ez nem az én ötletem volt, engem lefizettek,!! hogy ezt írjam, szóval ne engem utálj érte) xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hahaha:D:D
      Már csak az a baj, hogy nekem azonnal kell majd azt hiszem, főleg ha megint lesz játék. Szóval muszáj mennem, Nóri is jön mert szeretne ott lenni, és te is jössz, mert már idén is voltál és olyan jó móka volt! :P

      Törlés
  5. Imádlak mikor ilyeneket kitalálsz <3
    Mikor is jön ki a következő? Addigra nekem is olyan betegségem lesz, mint Ricsinek a kémiaverseny előtt!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg úgy alapjáraton <3
      xD Ricsi a legnagyobb!!:D:D:D Imádom a hülyéjét!
      Februárban fog kijönni, fél év múlva. Addigra behozol, és annyira függő leszel, hogy a 8.-at már te is megveszed!!:D:D Amúgy ha eljutsz a 6.-ig szólj és kölcsönadom!:)

      Törlés
  6. Rendben, erre még visszatértünk februárban :D
    Köszi, majd szólok:)

    VálaszTörlés