2013. március 6., szerda

Megidézve



 




Kerstin Gier Rubinvörös című regényéből.








Rákóczy csalódottnak tűnt. Talán mégis jobb lett volna, ha hazudok neki.
Erdélyt Dracula fejedelem kormányozza, már kétszáz éve. Az egész terület rezervátumként működik egyébként már kihalt denevérfajok számára. A kurucok a legboldogabb emberek Európában.
Ez valószínűleg jobban tetszett volna neki. „  242. oldal

Leslie azt is felvetette, hogy be kellene vezetni a „csókolózás” tantárgyat, méghozzá a hittan helyett, arra úgysincs szüksége senkinek.”

„– A jelszó?
Kár edit tescitis. Vagy valami ilyesmi.
– Qua redit nescitis- mondta Gideon.
Nos, majdnem sikerült.”

Mai látogatása során „egészen véletlenül” az összes szolgálatban lévő tiszt épp arra járt. És egészen véletlenül mindegyiküknek volt néhány kérdése a jövővel kapcsolatban. A fiú azt tanácsolta, vegyenek Apple részvényeket, bármi legyen is az.”

– Tényleg olvas az ember gondolataiban?- suttogtam.
– A lakáj? – suttogta vissza Gideon. – Remélem, nem. Épp arra gondoltam, hogy egy menyétre hasonlít.”

Némi spoiler!
„A kis szellem érdeklődve figyelte az eseményeket. Amikor rámosolyogtam, gyorsan visszabújt dr. White mögé, de a következő másodpercben már megint kikukucskált. – Te látsz engem?
Bólintottam.
– Ne nézz ide! – dörmögte dr. White, miközben lekötötte a kezemet.
– Jól bírom a vér látványát – feleltem. – A sajátomét is.
– A többiek nem látnak engem – mondta a kis szellem.
– Tudom – bólintottam megértően. – Engem Gwendolynnak hívnak. És téged?
– Neked még mindig dr. White – vágta rá dr. White.
– Robert – válaszolta a szellem.
– Nagyon szép név – feleltem.
– Köszönöm – mondta dr. White. – Neked pedig nagyon szépek a vénáid. – Alig éreztem a szúrást. Dr. White gondosan megtöltött egy kémcsövet a véremmel. Azután a teli csövet üresre cserélte, és azt is teletöltötte.” 
Petra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése