2012. április 3., kedd

Leiner Laura: A Szent Johanna gimi - 2. és 3. rész


Szent Johanna gimi 2.- Együtt
Kiadta: Ciceró Könyvstúdió; 2010-ben
Értékelés: Moly- 93% (280-nál több vélemény)
Oldalszám: 394

Kilencedig osztály második félév. Van itt Valentin-hét, Valentin napi bál, osztálykirándulás, házihurcolás Corteznek, kirándulás, év végi hajrá és osztályverseny.
Szóval az események sodorják Renit, kicsit gördülékenyebb volt ez a könyv mit az előző, de nem tudok róla egyebet elmondani, mint az első részről.
Amikor a fiúk (Ricsi, Dave, Zsolti) a színen vannak, elsülnek jó poénok, tetszett, hogy az osztály, mint közösség alakulgat, hogy a szereplők nagy része is fejlődik.

A pozitívumok, amiket az első résznél írtam itt is érnek, és a negatívumok egy része is.
belecsöppentem a mindennapokba a könyvnek köszönhetően, semmi nagy durranás, mégis élvezhető, ha egyszerű, könnyed kikapcsolódást keres valaki” ezt írtam, és tartom.
Történet: Pozitív csalódás volt, több történés volt, mint vártam.
Karakterek: Szeretem őket, miattuk olvasom tovább.
Kedvenc szereplők: Arnold és Ricsi
Akit nem szerettem: Reni anyja
Legjobb rész: Karkötőbanzáj
Legrosszabb: Reni néha kiakasztó.
Borító: Naplós
10/5

Szent Johanna gimi 3.- Egyedül
Kiadta: Ciceró Könyvstúdió; 2010-ben
Értékelés: Moly- 95% (240-nél több vélemény)
Oldalszám: 458

Tízedik osztály. Virág szerelmes lesz, zenekar alakul, jön a szilveszter. Legalább annyira pörgősre sikerült, mint az előző rész, élvezhető. 

Doriánt csíptem. Először a neve miatt, ez az egyik kedvenc nevem. Aztán gondoltam mozgolódást vált majd ki az állóvízben. Hát ez sikerült is neki. Persze amit csinált azért muszáj utálni, de végre színre lépett egy „gonosz” karakter.
Bírtam a Jalapenot is. Mi tagadás a zenészek tényleg vagányak!

Csak Reni karakterével kapcsolatban nem érzem, hogy fejlődne. Persze apróságokban haladgat, de a többieken észrevehetőbb a változás.

Ennél a résznél kezdtem el a sorozatot Cortez Krónikáknak hívni. Reni annyira vak, hogy az már hihetetlen…Az a rengeteg nyűglődés, meg nyávogás tönkrevágja a jó részeket. Emiatt nem kap több pontot.
Történet: Elég jó.
Karakterek: Imádom a fiúkat! (-Cortez)
Kedvenc szereplők: Arnold és Ricsi
Akit nem szerettem: Reni anyja
Legjobb rész: Garászpucolás
Legrosszabb: Reni kiakasztó.
Borító: Naplós
10/5
Petra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése