2012. október 31., szerda

Megidézve





Karen Marie Moning Keserű ébredés című regényéből.





 " Barrons Könyvek és Apróságok (...)
Beléptem, megálltam, és és döbbenten pislogtam. A külseje alapján elbűvölő kis könyvesboltot és ritkaságokat áruló üzletet vártam, amely körülbelül akkora, mint egy egyetemi Starbucks kávézó. Ehelyett hatalmas, barlangszerű belső tér fogadott, annyi könyvvel, amennyi mellett elbújhat az a könyvtár, amelyet a Szörnyeteg adott a Szépségnek az esküvőjük napján a Disney-mesefilmben."   44. oldal

"– Lélegezzen lassan, mélyen. Úrrá tud lenni rajta, Ms. Lane, csak koncentráljon.
Nyeltem a levegőt. Nem segített.
– Nem azt mondtam, hogy egy partra vetett halat utánozzon, hanem azt, hogy lélegezzen."   120. oldal

" A ház berendezése egyhangú volt: fekerte és fehér váltogatta egymást. Az emberek is ehhez öltöztek (...) Ezek itt azt hitték, az a menő, ha minden színt kiszívnak a világból. Arra a következtetésre jutottam, hogy biztos mind nagyon depressziósak. "   126. oldal

"- Ahhoz, hogy teremtsen, Ms. Lane, először meg kell szüntetnie valami mást. Ha a kiindulópont a semmi, azt is megszünteti, ha helyettesíti valamivel. "   151. oldal

"(...) megtanultam, hogy ugyanolyan sok mindent lehet tudni abból, amit az emberek elhallgatnak, mint abból, amit kimondanak. Nem elég a szavalat hallgatni, a lényegért a csend mélyére kell hatolni. Gyakran csak azokban  a hazugságokban van igazság, amelyeket nem mondunk ki. "   241. oldal
Petra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése