2013. június 18., kedd

Beszerzés, meg egy kis mese...

Már több, mint egy hónapja egy szót sem írtam ide. Év végi záróvizsgák, hajtás a suliban, aztán meg folyamatos gyakorlat vonta el a figyelmem és szívta el az erőm, aminek a következménye, többek között az is lett, hogy több, mint 6 héten át "olvastam" az új Weeks kötetet. Amiből valódi olvasás nagyjából 7-8 napon volt. A többin meg vegetáltunk. Én is amikor itthon voltam, meg a könyv is mellettem. De már sikerült kiolvasnom, úgyhogy holnap hozom is az idézeteket meg a véleményem róla. Ma pedig egy Könyvheti szösszenet van terítéken.
Lényegében a könyvhéten is hulla voltam, pont a gyakorlat félidejében. De persze semennyi alvásidőért semmi pénzért nem hagytam volna ki. Konkrét célokkal érkeztünk barátnőmmel, ő csak két könyvet vesz, én meg max tízezret költök. Én simán betartottam, ugyanis végül csak az Ad Astránál vásároltam be. Fraktálherceg Hannutól, mert ez már nagyon kellett. Valamint két újdonság, Paolo Bacigalupi: Hajóbontók és a Jessie Lamb testamentumai, Jane Rogerstől. És mindegyikben van szépséges aláírás a grafikusoktól! Kirától meg még cicákat is kaptam! :))
A Hajóbontókon: Sánta Kira és Vass Richard
Sánta Kira aláírása és a cicám
Gyermán Petrától
Ráadásul a napot megkoronázandó, könyvekkel telepakolva ücsörögtünk az árnyékban és beszélgettünk meg mesét hallgattunk a varázsdobozból. Aztán még egy Gyönyörű sorscsapás is hazajött velem, hogy ideiglenesen díszítse a polcomat.
Petra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése