2012. május 26., szombat

Beszerzés




 A csütörtöki nagy Vének háborúja olvasás miatt akkor elmaradt ez a poszt, de most itt van. A Scalzi regény mellett más könyvek is a polcomra kerültek csütörtök reggel.





Julianna Baggott: Tiszták című könyve egy disztópiás regény. Az Egmont Kiadó adta ki idén, az Egmint Dark sorozat része.Mind molyon, mind Goodreadsen jók az értékelései. Jó hosszú és fülszövege alapján nagyon érdekesnek tűnik.

Catherine Fisher: Incarceron szintén disztópiás regény, a Pongrác Kiadó jelentette meg tavaly. Szintén mindkét oldalon jó értékeléseket kapott. Kíváncsian várom mi bújik meg a gyönyörű borító alatt.

Torey Hayde: Egy gyerek című regénye már régóta a várólistámon van, de még sosem került onnan a kosaramba. De csütörtökön pont szemben találtam magam vele amikor rendeletem és úgy gondoltam, miért ne?. (Gönczöl Kiadó, 2010)

És a végére hagytam a már olvasott sci-fit, John Scalzi: Vének háborúja. Az Agave Kiadó gondozásában jelent meg kicsit több mit két hete, ezzel a gyönyörű borítóval. Itt megtaláljátok a közös történetünket és véleményemet a könyvről, valamint van egy bejegyzésem amiben idézeteket válogattam a könyvből, őt itt olvashatjátok.
Petra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése